wtorek, 7 stycznia 2014

With the New Year new step ...

Z Nowym Rokiem nowym krokiem... Wybaczcie, że mnie nie było aż tydzień ale tak się rozleniwiłam przez te Święta a potem okres po Sylwetrowy że trudno było mi się zabrać za cokolwiek, czy Was to też spotkało?!? ale... ale już jestem i mam zamiar w najbliższym czasie pokazać Wam kilka nowych stylizacji. 

Pierwszy w tym roku look jest połączeniem elegancji z casualowym stylem, czyli tak jak lubię. Ciekawa jestem czy ten zestaw Wam się podoba. 

Całuski Kochani i do zobaczenia już wkrótce !


With the New Year new step ... Forgive me that I was not here for about  a week now but after these holidays time and then New Year  it was difficult for me to do  anything. I get spoiled...how about You !? but ... but  now I'm here , and I intend  to show you some new looks in the near future.

The first in this year's look is a combination of elegance and casual style , that is the way I like. I wonder if you like this set.

kisses and see you soon!




on photos up Katerina

_________________________________________

OUTFIT 

__________________________________________

spodnie / pants - Mango
płaszcz / coat - Choies here
sweter / sweater - Tally Weijl
bluzka / shirt - Tally Weijl
okulary / sunglasses - Firmoo.com
naszyjnik / necklace - Parfios
botki / booties - Zara
torebka / bag - vintage



Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

11 komentarzy:

  1. OO świetny zestaw Kasiu :))) Spodnie bardzo ciekawe, no i ten sweterek mnie urzekł :))
    Tak po Świętach trudno dojśc do ładu ze sobą hahha:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no Kasieńko wyglądasz bezbłędnie :))) fantastyczne spodnie i idealnie dobrana reszta :))) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, spodnie pięknie uzupełniają całosć. Ich kolor jest fantastyczny! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne spodnie! Całość bardzo w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe zestawienie, świetnie wyglądasz :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się połączenie kosuzli i spodnie, a do tego dobranie szarych dodatków w postaci butów i swetra - świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki styl <3
    Jest świetnie Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO WAM WSZYSTKIM DZIEKUJĘ ! :***

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags