wtorek, 10 czerwca 2014

what do you think

W sierpniu czeka mnie ślub przyjaciół w związku z tym już od dłuższego czasu poszukuję odpowiedniej sukienki na ten szczególny dzień. Ponieważ ostatnio najlepiej  czuję się w długich sukienkach, moją uwagę skupiam właśnie na nich. Ze względu na charakter uroczystości nie wypada mi wystąpić ani w bieli ani w czerni, swoją uwagę więc skupiam na żywych kolorach.

Tym razem w oko wpadły mi te tanie sukienki , co myślicie która wygląda najlepiej ?!



My friends are getting married in August so in this regard from a while now I'm looking for a suitable dress for this special day. Because lately I feel best in long dresses, I try to just focus my attention on them. Due to the character of the ceremony in my opinion is not right to wear either white or black, so I focus on vibrant colors.


This time I fell in love with these cheap prom dresses uk, what do you think which one looks the best?








9 komentarzy:

  1. Love the first prom dress, such a cute colour!

    Have a great week,
    Mary x

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam problem w sierpniu dwa sluby a tak ciężko się zdecydować na konkretny model;) Na szczęscie już kupiłam trzy kreacje. Z tych przedstawionych powyżej wybrałabym pierwszą albo czwartą są śliczne! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem ta pierwsza jest najładniejsza na tą okazję ale i ostatnia chodzi mi po głowie.

      Usuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags