czwartek, 1 stycznia 2015

feeling good

Witajcie Kochani w Nowym Roku !

Mam nadzieję, że spędziliście miło zarówno Święta jak i Sylwestra.
Ja wyjątkowo odpoczełam i wracam do Was z dwojoną siłą.

Mam nadzieję, że ten Nowy Rok przyniesie nam wszystkim wiele radości i będzie dla nas po prostu szczęśliwy !

Dziś przygotowałam Wam prosty zestaw. Największą ozdobą tego stroju jest ten bajeczny sweter z przepięknym azteckim wzorem. Zestawiłam go z prostymi spodniami i pasiastą bluzką. Jestem ciekawa czy podobają Wam się takie wzorzyste swetry ?




Beloveds Welcome in the New Year!

I hope you all have spent a nice Christmas and New Year's Eve. I am extremely relaxed and I'm coming back to you with a lot of energy.

I hope this new year will bring to us all a lot of fun and will be for us simply happy.

Today, I have prepared a simple set. The greatest pride of this outfit is this fabulous sweater with a beautiful Aztec pattern. I combined it with straight pants and striped blouse. I'm curious if you like such patterned sweaters?












____________________________

OUTFIT

sweater - Sheinside here
jeans - Tally Weijl
naszyjnik / necklace - Invuu London
buty / shoes - Sammydress
torba / bag - Charles & Keith
okulary / sunglasses - Sinsay
top - Lidl

____________________________

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :) sweter jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za wzorzystymi swetrami, ale Ty go bardzo ładnie zestawiłaś !
    Zapraszam do mnie na sylwestrowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look wonderful...Happy New Year xx

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags